مهارت سبک زندگی

ساخت وبلاگ

برخی از اشخاص به واسطه شغل خود، زمان زیادی را در سفر سپری کرده و نیازمند پیدا کردن بهترین راه برای حفاظت از منزل خود هستند. همچنین افراد بسیاری مالکیت بیش از یک خانه را بر عهده داشته و معمولاً از ویلا خود برای گذراندن ایام خوش تعطیلات بهره خواهند برد. تامین امنیت منزل در روزهای عدم سکونت در آن از اهمیت بالایی برخوردار بوده و احتمال سرقت و دزدی اموال را کاهش خواهد داد. اما برای حفاظت از اسباب و اثاثیه منزل از راه دور چه کاری باید انجام داد؟

قبل از انجام هر کاری باید نسبت به جرائم و سوابق سرقت منطقه مورد نظر اطلاعات مناسبی به دست آورید. در این حالت امکان برنامه‌ریزی مناسب‌تری برای مقابله با راه‌های ورود اشخاص خراب‌کار به خانه به‌وجود خواهد آمد. طی این مقاله به دنبال معرفی نکات مهم جهت تامین امنیت منزل هنگام عدم سکونت مالک در آن خواهیم بود. در صورت نیاز و علاقه به یادگیری روش‌های حفظ اموال منزل از راه دور، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

استفاده از سرایدار و نگهبان

به‌کارگیری سرایدار برای ویلا در مناطق خوش آب و هوا امری عادی بوده و آن‌ها با سکونت در خانه شما می‌توانند به بهترین شکل ممکن امنیت منزل را تامین نمایند. همچنین علاوه بر این سرایدار پیش از حضور صاحب خانه اقدام به روشن کردن سیستم گرمایش یا سرمایش نموده و وضعیت نظافت حیاط و ویلا در بهترین حالت خود خواهد بود. از طرفی با استخدام نگهبان برای شهرک امکان تامین امنیت منزل در بالاترین سطح را خواهید داشت. استفاده همزمان از سرایدار و نگهبان نیازمند پرداخت حقوق و بیمه ماهیانه آن‌ها بوده ولی میزان امنیت خانه چند برابر خواهد شد.

پارکینگ و گاراژ

با توجه به تغییرات در ساختار منازل و حذف زیرزمین و پشت بام‌های قدیمی، اکثر خانواده‌ها از پارکینگ به عنوان گاراژ یا محل نگهداری اشیاء اضافی استفاده خواهند نمود. افراد زیادی در سراسر جهان پس از سوار شدن بر اتومبیل، بستن درب پارکینگ را فراموش کرده و اشیاء نگهداری شده در معرض سرقت قرار خواهد گرفت. چنین اشخاصی جهت جلوگیری از این رخداد نیازمند نصب درب اتوماتیک مناسب از سوی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات نصب و تعمیر درب اتوماتیک هستند.

با استفاده از فناوری روز دنیا امکان ایجاد ارتباط میان درب پارکینگ و شبکه اینترنت وجود داشته و اشخاص از راه دور امکان بررسی وضعیت باز یا بسته بودن درب را خواهند داشت. عدم استفاده مستمر و همیشگی از درب پارکینگ موجب سخت کار کردن موتور مکانیکی آن شده و در چنین مواقعی نیازمند خدمات تعمیر درب پارکینگ اتوماتیک خواهید بود. در صورتی که محل قرارگیری منزل در مناطق با رطوبت یا بارش بالا باشد؛ احتمال خرابی و نیاز به تعمیر درب اتوماتیک نیز بیشتر خواهد شد. از این رو جهت کاهش هزینه تعمیر از خدمات مراکز معتبر در این حوزه استفاده کنید. برای مشاهده ایده های بیشتر این مطلب را مطالعه کنید.

نصب دزدگیر و قفل مناسب

نصب درب ضد سرقت به جای درب ورود چوبی ساختمان و تقویت آن را درب محافظ فلزی، بهبود وضعیت امنیت منزل را در پی دارد. همچنین جهت محکم‌کاری امکان استفاده از قفل کتابی مناسب را نیز خواهید داشت. نصب انواع محافظ شاخ گوزنی بر روی دیوار و درب اصلی نیز از ورود افراد متفرقه به محیط منزل جلوگیری خواهد نمود. 

مهارت سبک زندگی...
ما را در سایت مهارت سبک زندگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عاطفه مهران فر inlifestyle بازدید : 144 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 15:49

جذاب ترین تیپ مردانه

آدم‌ها را می‌توان از روی چیزهای زیادی شناخت، کتاب‌هایی که می‌خوانند، دوستانی که انتخاب می‌کنند و صد البته نوع استایلشان. معمولا مردان نسبت به زنان اطلاعات کمتری نسبت به درست کردن یک استایل جذاب و شیک دارند. به همین دلیل هم در این مقاله ما به معرفی سه روش انتخاب لباس برای داشتن یک استایل شیک و جذاب مردانه می‌پردازیم که به ساده‌ترین شکل ممکن شما را برای خوش تیپ شدن آماده می‌کند.

بیسیک‌ها را تهیه کنید

بیسیک‌ها Basics به ساده‌ترین و ضروری‌ترین لباس‌هایی گفته می‌شود که باید در کمد هر کسی پیدا شود. وجود لباس‌های ضروری به شما امکان درست کردن تعداد زیادی استایل متنوع و شیک را می‌دهد. بیسیک‌های مردانه شامل مواردی مثل تی شرت‌های ساده تک رنگ (ترجیحا چهار رنگ مشکی، سرمه‌ای، بژ و سفید را در کمد داشته باشید)، شلوار جین، پیراهن‌های ساده و شلوار مردانه پارچه‌ای می‌شود. اگر بتوانید انتخاب لباس‌های ضروری‌تان را در مربع رنگ‌های مشکی، بژ، سرمه‌ای و سفید پیش ببرید، می‌توانید استایل‌های متنوعی داشته باشید که از نظر رنگی هم با هم ست هستند. مثلا شلوار جین آبی، تی شرت سفید و یک پیراهن سرمه‌ای می‌تواند یک استایل شیک برایتان بسازد.

الگو برداری کنید

تیپ جذاب مردانه

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌تواند به انتخاب استایل جذاب شما کمک کند، این است که از بازیگران و مدل‌های خوش پوش الگو برداری کنید. عکس‌های این افراد را در موقعیت‌های مختلف اجتماعی ببینید. به فرم کفش‌هایشان، نوع و رنگ لباس‌هایشان و حتی آرایش موهایشان دقت داشته باشید. یادتان باشد قرار نیست تمام انتخاب‌های آن‌ها به شما بیاید؛ اما با کمی تجربه و هوشمندی متوجه خواهید شد کدام مدل‌ها برای شما هم مناسب هستند. این مسئله را به ویژه درباره رنگ پوست و مو در نظر داشته باشید. ببینید رنگ پوست و موی شما به کدام بازیگران نزدیکتر است و آن‌ها چه رنگ لباس‌هایی می‌پوشند تا زیباتر به نظر برسند.

از هر فروشگاهی خرید نکنید

واقعیت این است که سلیقه فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید، روی جذابیت انتخاب شما تاثیر می‌گذارد. اگر هنگام خرید لباس به صورت اینترنتی و یا غیر اینترنتی، فروشگاه مورد انتخاب شما لباس‌های با کیفیت و شیک را تهیه کند، احتمال اشتباه شما بسیار کم خواهد شد؛ چون تقریبا روی هر گزینه‌ای که دست بگذارید، جذابیت خاص خودش را دارد. بر عکس این قضیه هم درست است؛ وقتی اجناس موجود در فروشگاهی با کج سلیقگی انتخاب شده باشند و شما هم ندانید دقیقا چه چیزی استایلتان را بهتر می‌کند، ریسک انتخاب اشتباه بالاتر خواهد رفت. بنابراین نسبت به مرکز خرید مورد نظرتان حساس باشید.

مهارت سبک زندگی...
ما را در سایت مهارت سبک زندگی دنبال می کنید

برچسب : استایل مردانه ,تیپ مردانه ,راهنمای انتخاب لباس مردانه, نویسنده : عاطفه مهران فر inlifestyle بازدید : 251 تاريخ : يکشنبه 3 آذر 1398 ساعت: 14:15